A Magyar PR Szövetség idei PREXA bronz díjas emploxer branding és image kampányunkat az elmúlt 2 hónapban 2 Google Ads kampányban is népszerűsítettük. Az egyik a SZAKMA, a másik a MUNKA landing oldalainkra irányult. Az alábbiakban a kampányok teljesítményének részletes elemzését mutatjuk.
A kampányok együttes teljesítménye:
– Kattintások (Clicks): 340,800
– Megjelenítések (Impressions): 5,2M
– Átkattintási arány (CTR – Click-through Rate): 6,6%
Kampányok teljesítménye külön-külön:
- SZAKMA
– Megjelenítések: 2,572,182
– Átkattintási arány (CTR): 6.8%
– Kattintások: 175,032
– Átlagos kattintásonkénti költség (Avg. CPC – Average cost-per-click): 1.59 Ft
– Konverziók: 92,137.28
– Konverziónkénti költség (Cost / conv. – Cost per conversion): 3.02 Ft
- MUNKA
– Megjelenítések: 2,578,600
– Átkattintási arány (CTR): 6.43%
– Kattintások: 165,754
– Átlagos kattintásonkénti költség (Avg. CPC – Average cost-per-click): 1.66 Ft
– Konverziók: 89,606.22
– Konverziónkénti költség (Cost / conv. – Cost per conversion): 3.07 Ft
Köszönjük a Próbakő Kommunikáció ügynökségnek a kreatív és lelkes munkát, amit a kezdetek óta kampányainkra fordít.