Lezárult a hetedik alkalommal kiírt Az Év Irodája verseny nevezési időszaka, amelynek során újabb rekordok dőltek meg. A kilenc kategóriában összesen 136 nevezés érkezett, csak az irodai kategóriában 64 indulót regisztráltak a szervezők. Idén a well-being és a munkáltatói márkaépítés kerül fókuszba.
Rekordszámú nevezés érkezett az idei Az Év Irodája versenyre hiszen a tavalyi 84 nevezés helyett összesen 136 pályázatot publikáltak. A névadó kategóriában különösen nagy versenyre lehet számítani, ugyanis összesen 64 irodát neveztek be, amelyek a legkülönbözőbb tevékenységet végző cégeket képviselik vidéken és Budapesten. Az Év Irodája versenyen már természetes, hogy mindenki versenyképes munkahelyet akar teremteni az alkalmazottainak, idén pedig előtérbe került a well-being és a munkáltatói márkaépítés. Egyre fontosabbá válik, hogy a munkatársak otthonosan érezzék magukat az irodai környezetben, hiszen jó hangulatban a munka is eredményesebb lesz, az elégedett munkavállaló pedig jó hatással van a cég hírnevére is. Ez kölcsönösen pozitív folyamat a vállalatnak és a dolgozóknak egyaránt. Mindemellett idén is nagy szerepe van az irodadizájnnak, az egyedi megjelenésnek és a praktikus megoldásoknak. A belsőépítészek és a tervezők most is kitettek magukért, a képeket végignézve káprázatos irodabelsőkkel és különleges arculatokkal találkozhatunk.
“A versenyen minden évben kitapinthatók az aktuális trendek, amelyek meghatározzák és alakítják a piacot. Idén a well-being és a munkáltatói márkaépítés a meghatározó stratégiai elemek az irodakialakítás során, szinte minden e kulcstényezők körül forog” – mondta Kalmár Zoltán, Az Év Irodája verseny alapítója.
December 13-ával elindult a közönségszavazás, hiszen a verseny összes kategóriájában több lépcsőben bírálják el a nevezőket. A közönségszavazás után egy független, a kategóriáknak megfelelő szakemberekből álló zsűri értékeli a beérkezett pályázatokat. A végső sorrend a nevezőktől bekért további pályázati anyagok és a személyes bejárások után alakul ki. A verseny fénypontja pedig a Várkert Bazárban 2017. február 2-án megrendezésre kerülő VII. Díjátadó Gála. De addig is, szavazásra fel!
Az idei pályázókat a verseny weboldalán lehet megtekinteni és ott tudja mindenki leadni voksát kedvenc irodájára egészen 2017. január 16-ig.
A verseny kategóriái 2016-ban a következők:
Az Év Coworking Irodája (Új kategória)
Az Év Property Management Cége
Az Év Ingatlanpiaci Személyisége
A zsűrit az alábbi szakemberek alkotják:
Kalmár Zoltán – Az Év Irodája verseny alapítója, Premium Sales Lead / ingatlan.com
Dr. Németh Edit / Egyetemi adjunktus, a BME Ergonómia és Pszichológia Tanszékének tanszékvezető-helyettese. – Az Év Irodája 2016
Bachman Bálint DLA / Ybl-díjas építész a Pécsi Tudományegyetem Műszaki és Informatikai Karának dékánja – Az Év Irodája 2016
Koós Pál / formatervező művész, MOME Intézetigazgató – Az Év Irodája 2016
Barta Zsombor / BREEAM International minősítő, a Sentient Group fenntarthatósági igazgatója, valamint a Budapest 2024 fenntarthatósági és örökségi vezetője – Az Év Legzöldebb Projektje kate
Mikó Zoltán / A BME Műszaki Kancellár-helyettese – Az Év Facility Management Cége
Schmidt József / Vezérigazgató-helyettes, LEO elnök – Az Év Property Management Cége
Ongjerth Richárd MUT / Magyar Urbanisztikai Tudásközpont NKft. ügyvezető igazgatója, a BME Szociológia és Kommunikáció Tanszék tudományos munkatársa, a Magyar Urbanisztikai Társaság elnökségi tagja – Az Év Tervezett Projektje, Az Év Új Ingatlanfejlesztése 2016
Török Árpád / vezérigazgató, TriGranit, Magyarország – Az Év Ingatlanpiaci Személyisége
Csuhay Borbála MRICS / Property Market Kft. – értékesítési és vagyonkezelési igazgató – Az Év Irodaháza Bérlői díj
Kovács Péter / Társalapító – IseeQ, Global Startup Awards, xLaboratories – Az Év Coworking Irodája
A verseny alakulását Az Év Irodája közösségi felületein is nyomon követhetik.
Letölthető file: Újabb rekordot döntött Az Év Irodája verseny.docx