– Negyedévente legalább egy munkacsoport-ülés
o online és személyesen egyaránt
o ALTEO-ban
o 1,5 óra időtartam: első 45p szakmai előadás, 45p egyeztetés, tapasztalatok megosztása a tagok között
– Energetikai kiadvány összeállítása
o Március 3. hetében az elkészült anyag elküldése LEO számára tördelésre, szerkesztésre
o Március végén tördelt anyag visszaküldése a tagoknak utolsó ellenőrzésre
o Kiadvány témafelelősökkel közös ebéd/vacsora a megjelenés után (tavalyi díjamból 😊 )
– Customer Immersion (ügyfél-alámerülés)
o cél: behozni az ügyfél „hangját” a működésünkbe
o ügyfél telephelyén/irodaházában személyes ülés – vegyesen munkacsoport-tagok és az ügyfél illetékesei
o konkrét tapasztalatok megosztása pl egy átadott irodaház építése kapcsán, kérdések-válaszok
o részleteket pontosítani Q2-ben
o legalább 1-1 rendezvény negyedévente