LEO Google Ads kampányok 2024 évi riportja

A Magyar PR Szövetség idei PREXA bronz díjas emploxer branding és image kampányunkat az elmúlt 2 hónapban 2 Google Ads kampányban is népszerűsítettük. Az egyik a SZAKMA, a másik a MUNKA landing oldalainkra irányult. Az alábbiakban a kampányok teljesítményének részletes elemzését mutatjuk.

A kampányok együttes teljesítménye:

– Kattintások (Clicks): 340,800

– Megjelenítések (Impressions): 5,2M

– Átkattintási arány (CTR – Click-through Rate): 6,6%

 

Kampányok teljesítménye külön-külön:

  1. SZAKMA

– Megjelenítések: 2,572,182

– Átkattintási arány (CTR): 6.8%

– Kattintások: 175,032

– Átlagos kattintásonkénti költség (Avg. CPC – Average cost-per-click): 1.59 Ft

– Konverziók: 92,137.28

– Konverziónkénti költség (Cost / conv. – Cost per conversion): 3.02 Ft

 

  1. MUNKA

– Megjelenítések: 2,578,600

– Átkattintási arány (CTR): 6.43%

– Kattintások: 165,754

– Átlagos kattintásonkénti költség (Avg. CPC – Average cost-per-click): 1.66 Ft

– Konverziók: 89,606.22

– Konverziónkénti költség (Cost / conv. – Cost per conversion): 3.07 Ft

 

Köszönjük a Próbakő Kommunikáció ügynökségnek a kreatív és lelkes munkát, amit a kezdetek óta kampányainkra fordít.